خدمات پشتیبانی شبکه کرج

خدمات پشتیبانی شبکه غرب تهران

خدمات پسیو شبکه

خدمات پسیو شبکه، یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب و راه اندازی شبکه می‌باشد که به خدمات مرتبط با زیرساخت شبکه اطلاق می‌گردد و باید مطابق با استانداردهای موجود پیاده سازی گردد.

خدمات پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی

خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه شامل تنظیمات دستگاه های مختلف در شبکه همچون کارت شبکه، سوییچ (switch)، مسیریاب (Router)، دیوار آتش (Firewall)، مبدل فیبر نوری و سرور (server) می باشد.

خدمات پشتیبانی شبکه تهران

خدمات امنیت شبکه

خدمات امنیت شبکه اقداماتی می باشد که باید در راستا امن سازی تجهیزات شبکه صورت گیرد از جمله فعالیت ها و راهکار هایی مانند کنترل دسترسی و سطوح دسترسی، نرم افزارهای مقابله با ویروس و بد افزار(Anti Virus)، پشتیبان گیری داده ها

خدمات پشتیبانی شبکه تهران

خدمات شبکه در کرج

پشتیبانی شبکه در کرج و حومه از دیگر خدمات گروه فناوران پارسه میباشد. پشتیبانی شبکه به منظور حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه انجام می شود. امروزه کامپیوترها ابزار اصلی بسیاری از کسب و کار ها به شمار می روند و استفاده صحیح یا ناصحیح خدمات مرتبط با آن می تواند باعث سود و یا زیان هنگفتی در کسب و کار ها شود .

از طرفی دیگر امنیت اطلاعات و جلوگیری از نشت اطلاعات به خارج از مجموعه موضوع مهم دیگری در پشتیبانی شبکه است که ارزش پیدا می کند. این ها تنها بخشی از خدمات پشتیبانی شبکه می باشد. تاکنون مجموعه خدمات گروه فناوران پارسه در تهران انجام میشد که با ارائه گسترده خدمات مهندسین گروه فناوران پارسه در زمینه فناوری اطلاعات، اجرای پروژه هایی شبکه کامپیوتری(پسیو و اکتیو) همچنین پشتیبانی شبکه، خدمات نظارتی چون دوربین مداربسته و غیره در کرج آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

خدمات شبکه در تهران و حومه

راه اندازی پسیو شبکه

در فاز اول تیم کارشناسان پسیو فناوران پارسه از محل پروژه پسیو بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت طراحی نقشه، پروپزال، گانت چارت، مقدمات اجرای پسیو شبکه را جمع آوری کرده و نهایتاً هزینه حدودی پروژه محاسبه میگردد. هدف از این فاز جمع‌آوری اطلاعاتی مانند متراژ، مسیرهای عبوری و امکان‌سنجی پروژه و نیاز سنجی مشتری می باشد.

در این فاز نقشه زیرساخت شبکه طراحی می‌گردد یکی از مهمترین قسمت های راه اندازی شبکه این قسمت می باشد زیرا اگر بدون لحاظ استانداردهای لازم، غیر اصولی، بدون تجربه تخصصی و دانش لازم انجام گردد پس از پیاده سازی کامل شبکه و درآینده منجر به مشکلات زیادی در شبکه مانند کندی شبکه، قطعی مکرر شبکه و یا عدم امکان گسترش شبکه می شود که رفع آنها مستلزم هزینه مضاعف برای شرکت می باشد. لذا اهمیت این فاز به‌ این دلیل است که در بسیاری از مواقع پس از انجام خدمات پسیو شبکه امکان تغییرات در آن عملاً وجود ندارد یا به همراه هزینه های دوچندان قابل انجام است.

پس از ارائه پروپزال و طرح نقشه شبکه به کارفرما همراه با توضیحات کامل از انجام کار و اجناس مورد استفاده و تایید ایشان، اجرای کابل‌کشی شبکه و ترانکینگ به صورت ساختار یافته به همراه مرغوب‌ترین نوع کابل‌، ترانک، داکت، کیستون، سوکت، پریز و غیره انجام می گیرد.

در این فاز نوبت به نصب رک، سوئیچ‌ها، روترها، سرورها، نصب پچ پنل، پچ کورد، تجهیزات شبکه داخل رک، آرایش رک و در آخر تست تمامی نودها و تجهیزات می‌رسد.

راه اندازی اکتیو شبکه

در فاز اول تیم کارشناسان اکتیو فناوران پارسه از محل پروژه بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مورد نیاز شبکه، پروپزال، گانت چارت، مقدمات اجرای اکتیو شبکه را جمع آوری کرده و نهایتاً هزینه حدودی پروژه محاسبه میگردد و به کارفرما اعلام میگردد، درصورت توافق اقدام به عقد قرارداد و اجرای فازهای بعدی پشتیبانی شبکه کرده. هدف از این فاز نیاز سنجی، امکان‌سنجی و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به خدمات مورد نیاز شبکه کارفرما و اعلام هزینه به ایشان می باشد.

در این فاز کارشناسان اقدام به دریافت و جمع آوری اطلاعات سیستم ها و تجهیزات شبکه از قبیل شناسنامه سیستم ها مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری، نام کاربری و رمزعبور تجهیزات شبکه، نقشه زیرساخت شبکه و انواع سرویس ها و پروتکل های پیاده سازی شده بر روی شبکه و از این قبیل اطلاعات کرده که سبب شناسایی کامل شبکه و سیستم ها و نواقص احتمالی در کار و متعاقباً در فازهای بعدی پشتیبانی شبکه جهت بهبود وضعیت مورد استفاده قرار می گیرند.

در این فاز مطابق با استانداردها سیاست های کیفیتی و امنیتی مورد نیاز پشتیبانی شبکه بر روی تجهیزات شبکه و سیستم ها اعمال میگردد برای مثال تمامی سیستم های کاربران از نظر حداقل سخت افزار موردنیاز هرکاربر و از نظر بروز بودن سیستم عامل و استفاده از آنتی ویروس، استفاده از فایروال مورد بررسی قرار گرفته یا نسخه های نرم افزارهای نصب شده بر روی سرورها مورد بررسی قرارگرفته و در صورت نیاز اقدام به نصب نسخه جدید یا بروزرسانی و یا استفاده از سرویس جدیدمی گردد.

در این فاز پس از اصلاح و بهبود وضعیت شبکه و سیستم ها اقدام به مقایسه و تهیه گزارشی از اقدامات صورت گرفته شامل تجهیزات ارتقا داده شده، سرویس های جدید، سیستم ها و سرویس های بروز رسانی شده و سایر اقدامات کرده.

پشتیبانی شبکه در کرج
پشتیبانی شبکه در کرج

اهمیت پشتیبانی شبکه

با پشتیبانی شبکه در کرج تمامی خدمات لازم از جمله نرم‌ افزارهای مورد نیاز و تجهیزات سخت افزاری بکار رفته در شبکه کامپیوتر شما، به صورت هفتگی و یا ماهیانه پایش و به روز رسانی می شود.

 پشتیبانی شبکه کرج این امکان را فراهم میکند تا در محل کارتان یک شبکه راه‌اندازی کرده باشید و از آن برای ارتباط بین کارمندان و مشتریان به منظور سرعت بخشیدن به کارها استفاده کنید، پس باید مفهوم خدمات پشتیبان شبکه را به معنای واقعی درک کرده باشید و به خوبی متوجه شده باشید که قطعی ارتباط بین سیستم‌ها به قطع ارتباط بین کلیه اجزای کسب وکار شما، پرسنل و مشتریان منجر خواهد شد.
بنابراین با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی قطع شبکه پیشگیری می‌کنید، یا به اصطلاح علاج واقعه را قبل از وقوع انجام می‌دهید. گروه فناوران پارسه با پشتیبانی شبکه کرج با سابقه‌ای درخشان در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، بالغ بر 15 سال است که خدمات نگهداری از انواع شبکه‌های کامپیوتری شامل دفاتر، شرکت ها و کارخانه های صنعتی را ارائه می‌دهد.

شبکه های کامپیوتر صنعتی و مراکز صنعتی

کامپیوترهای صنعتی کرج

متخصصین و کارشناسان ما، توانایی و دانش کافی برای کمک به شرکت‌ها در جهت طراحی، برنامه‌ریزی و ارتباط تمامی تجهیزات شبکه با تکنولوژی‌های متفاوت را دارند. مانند ارتباطات تلفنی تحت شبکه (VOIP)، شبکه‌های کامپیوتری کابلی، وایرلس و فیبرنوری، دوربین‌های مداربسته تحت شبکه جهت نظارت داخلی و خارجی، ارتباطات اینترنتی و غیره. ما می‌توانیم مراکز داده، سرورها، کلاینت‌ها را جهت بهره‌برداری مناسب شرکت‌ها و مجموعه‌های گوناگون با تعرفه‌های متنوع و استاندارد نگهداری کنیم به طوری که همیشه در دسترس باشند و از نظر هزینه نیز مقرون به‌صرفه باشد.

قیمت خدمات پشتیبانی شبکه به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به گستردگی شبکه تنوع تجهیزات و مدت زمان حضور نیرو متخصص اشاره کرد.

عوامل تاثیرگذار در تعرفه پشتیبانی شبکه

  • گستردگی و بزرگی شبکه
  • نوع پشتیبانی (پشتیبانی حضوری شبکه یا پشتیبانی غیر حضوری شبکه)
  • مدت زمان حضور نیرو یا انجام کار
  • خدمات قابل ارائه در شبکه
  • مدت زمان قرارداد پشتیبانی شبکه
  • تعهدات ذکر شده در قرارداد پشتیبانی شبکه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های پشتیبانی شبکه و استعلام قیمت پشتیبانی شبکه به صفحه تعرفه پشتیبانی شبکه مراجعه کرده و یا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

تعرفه پشتیبانی شبکه کامپیوتری

نرم افزار ها و سرویس های شبکه

پشتیبانی شبکه در کرج

اکتیو دایرکتوری

سروری که سرویس اکتیودایرکتوری را ارائه می‌کند، دامین کنترولر (DC) نام دارد. این سیستم وظیفه احراز هویت و تعیین سطح دسترسی برای تمامی کاربران و کامپیوترهای متصل به دامین را بر عهده دارد. به عنوان مثال وقتی یک کاربر به یک کامپیوتر متصل به دامین لاگین می‌کند، اکتیو دایرکتوری صحت گذرواژه را بررسی می‌کند و مشخص می‌کند آن کاربر چه سطح دسترسی را دارا می‌باشد

پشتیبانی شبکه کرج

پشتیبان گیری

veeam backup یک نرم افزار تحت شبکه است که به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات موجود در ماشین های مجازی و سرور های مجازی به راحتی بکاپ تهیه نمایید. همچنین با استفاده از برنامه veeam replication شما قادر خواهید بود به راحتی اطلاعات از دست رفته در سرور ها و ماشین های مجازی را بازگردانی کنید. بکاپ گیری با veeam backup به راحتی و از طریق یک کنسول مدیریتی قابل انجام است.

خدمات سرور و شبکه

مجازی سازی

تصور کنید که در سازمان یا شرکتی نیاز به نرم افزار حسابداری، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم VoIP و سیستم اشتراک فایل در شبکه دارید. در این صورت شما باید برای هر سرویسی که نیاز دارید یک سیستم سخت افزاری جدا تهیه کنید.
ESXi یک هایپروایز است که به عنوان سیستم عامل بر روی سخت افزار سرور یا کامپیوتر شما قرار گرفته سپس  میتوانید سخت افزار و منایع سیستم را بین چندین سیستم تقسیم کنید.

شرکت های پشتیبانی شبکه

مانیتورینگ

Solarwinds یک نرم‌افزار پایش کارایی شبکه است. این برنامه محیط شبکه‌ی شما را پایش می‌کند و مشکلاتی که باعث کاهش کارایی شبکه می‌شوند را شناسایی و رفع می‌کند.
انجام برخی از روش‌های مانیتورینگ شبکه، بازده کلی زیرساخت شبکه را بهبود بخشیده که این فرآیند می‌تواند عملکرد شرکت را بهینه نموده و امنیت داخل سازمان را تقویت ‌کند. از
SNMP برای خودکارسازی فرآیند کشف دستگاه‌های شبکه و ترسیم نقشه شبکه استفاده می‌کند.

ادمین شبکه های کامپیوتری

تلفن تحت شبکه

ایزابل یک نرم افزار تلفنی متن باز است که هسته تلفنی آن Asterisk می باشد و توانسته ظرف مدت کوتاهی مخاطبان خود را در اقصی نقاط جهان بخصوص داخل ایران جلب نماید. ایزابل تعداد زیادی نرم افزار جانبی را در بر گرفته و باعث شده است بتوان تمام سرویس های مورد نیاز مانند VoIP، FAX، E-mail و Messenger  یک مرکز تماس حرفه ای برای سازمان یا شرکت خود را در یک داشبورد مدیریتی حرفه ای و کاربر پسند داشته باشید.

راه اندازی شبکه و سرور

ایمیل سازمانی

اکسچنج سرور یا Exchange Server یکی از سری محصولات محبوب و معروف از سرورهای مایکروسافت هست که در شبکه های بزرگ استفاده میشه و همونجور که از اسمش پیداست قسمت سرور قضیه هست و طبیعتا برای اتصال و استفاده از اون باید از یک قسمت دیگه به عنوان کلاینت استفاده کرد .

خدمات پشتیبانی شبکه

آنتی ویروس

بی شک شرکت Kaspersky ( کسپرسکی ) یکی از بهترین شرکت های امنیت سایبری می باشد که برنامه های امنیتی نظیر کسپرسکی آنتی ویروس و کسپرسکی اینترنت سکیوریتی و کسپرسکی توتال سکیوریتی موجود در دنیا را عرضه می کند که می تواند حداکثر محافظت، را از کامپیوتر شخصی شما انجام دهد.کسپرسکی آنتی ویروس در پشت صحنه و با اسکن هوشمندانه ویروس ها و با روزآمدسازی های کوچک، وظیفه حفاظت از رایانه شما را برعهده دارد.

پشتیبانی شبکه

کنترل اینترنت

کریو کنترل یا Kerio Control یک فایروال برای ورودی های نرم‌ افزاری است که توسط شرکت Kerio Technologies توسعه یافته است. مهمترین ویژگی های کریو امکان پایش محتوای وب سایت ها و دسترسی ها محدود کننده پهنای باند، مانیتور کننده اینترنت و مدیریت دسترسی به اینترنت منحصر به کاربرمی باشد.

پشتیبانی شبکه در تهران و حومه

کنترل کارمندان

به شما امکان مشاهده صفحات نمایش کامپیوترهای متصل شده به شبکه را می‌دهد. به این صورت شما می‌توانید متوجه شوید که کارمندان یا کسانی که از کامپیوتر های شبکه استفاده می‌کنند در حال انجام چه کاری هستند همچنین می‌توان برای دادن آموزش به گروهی از  کارمندان با نمایش دادن محتویات صفحه نمایش خود به آن‌ها استفاده کرد.

پشتیبانی شبکه تهران و حومه | پشتیبانی شبکه در شهریار |پشتیبانی شبکه در کرج | پشتیبانی شبکه در شهرقدس | پشتیبانی شبکه در تهران | پشتیبانی شبکه در اندیشه | پشتیبانی شبکه در صفادشت | پشتیبانی شبکه در رباط کریم | پشتیبانی شبکه در ورامین | پشتیبانی شبکه در گرمدره | پشتیبانی شبکه در وردآورد | پشتیبانی شبکه در ملارد | پشتیبانی شبکه در گلشهر | پشتیبانی شبکه در نظرآباد | پشتیبانی شبکه در مهرشهر | پشتیبانی شبکه در قزوین | پشتیبانی شبکه در قم | پشتیبانی شبکه در سمنان | سیستم های نظارت تصویری | پشتیبانی شبکه شهریار | پشتیبانی شبکه کرج | پشتیبانی شبکه شهرقدس | پشتیبانی امنیت شبکه | تلفن VoIP | برق اضطراری | تلفن سانترال | پشتیبانی شبکه اندیشه ، ملارد ، صفادشت ، باغستان | تعرفه پشتیبانی شبکه | تعرفه خدمات شبکه | تعرفه پسیو شبکه | تعرفه اکتیو شبکه | طراحی وب سایت تهران | طراحی وب سایت شهرقدسپشتیبانی شبکه | خدمات سرور و شبکه | خدمات پشتیبانی شبکه و سرور تهران | پشتیبانی شبکه غرب تهران | خدمات پشتیبانی شبکه در تهران | خدمات شبکه های کامپیوتری | سایت پشتیبانی شبکه | پشتیبانی شبکه از راه دور | خدمات پشتیبانی شبکه و سرور | پشتیبانی کامپیوتر 24 ساعته رایگان | شرکت خدمات پشتیبانی شبکه | پشتیبانی شبکه شرکت های صنعتی | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی زاگرس | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی بهارستان

پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی سه راه آدران | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی فتح | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی زرند | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی چیچکلو | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي نجم آباد | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي پرنيان | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتي زيبادشت | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتي رضوانيه | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتي محور جاده مخصوص | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتي سردرآباد | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتي هلجرد | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتي نور | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي هشتگرد | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي سپهر | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي نظرآباد | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي كوثر | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي بهارستان | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي اشتهارد | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی صفادشت | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی بیجین ری | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی ایوانکی | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی پایتخت | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی سیمین دشت | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی کهریزک | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی کهریزک | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی جاده انبار | پشتیبانی شبکه جاده انبار | پشتیبانی شبکه خیابان صنعت | پشتیبانی شبکه خیابان به کاران | پشتیبانی شبکه خیابان جوشن | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی پرسی گاز | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی شادآباد | پشتیبانی شبکه خیابان داروپخش | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی ورداورد | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی گرم دره | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی جاده خاوران | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی جاده قدیم قم | پشتیبانی شبکه جاده قدیم قم | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی جاده شور آباد | پشتیبانی شبکه جاده شور آباد | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی جنت آباد | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی  قلعه حسن خان | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی زاگرس | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی شهریار | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی مأمونیه | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی زاویه | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی کاسپین | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی محمودیه | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی چهاردانگه | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی قرچك | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی بيجين ري | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی دهك | پشتیبانی شبکه مخصوص کرج | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی جاده | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی گلگون | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی جاده قدیم کرج | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی شهرک دانش | پشتیبانی شبکه شهرک دانش درجاده قدیم کرج | پشتیبانی شبکه منطقه صنعتی | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي علي آباد | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي پایتخت | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي پایتخت (علي آباد) | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی دماوند | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی دماوند2 | پشتیبانی شبکه شهرک های صنعتی قرچك | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی چرمشهر | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی سالاريه | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی پیشوا | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی پرند | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتی خوارزمی | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتی فيروزكوه2 | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتی فيروزكوه | پشتیبانی شبکه شهرك صنعتي خاوران | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی نصيرآباد | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی عباس آباد | پشتیبانی شبکه شهرک صنعتی شمس آباد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۸ رای